четвер, 19 жовтня 2017 р.

Вірші про здоров’я

Здоровий - це веселий, бадьорий та життєрадісний.  Щоб завжди бути у гарній формі, турбуйся про свій організм: роби зарядку, не забувай про гігієну та корисну їжу, вчасно лягай спати. Сонце, вода та повітря — твої вірні помічники на шляху до відмінного здоров’я, міцного імунітету та краси.


Про здоров'я

Здоров’я — основа усього на світі,
Здоровими бути бажають всі діти,
Для цього потрібно щоденно вмиватись,
Робити зарядку і тепло вдягатись.
Себе гартувати водою і сонцем.
І солодко спати з відкритим віконцем.
І їсти усе, що на стіл подають,
Бо страви нам росту і сил додають.
(Людмила Лисенко)

Здоров’я

Здоров’я — розкіш для людини,
Найбільша цінність у житті.
Як є здоров’я день при днині,
Можливість є йти до мети.
Тоді є радість, щастя, диво,
Краса у крапельці роси.
Тоді людина йде щасливо
Серед безмежної краси
Й чарівність світу відчуває.
Для неї в хмурість — дні ясні.
Вона всі труднощі долає
Й співає радісні пісні.
Вона — здорова! Це чудово,
Бо їй нічого не болить.
Вона добро творить готова.
І це прекрасно! Можна жить!
(Надія Красоткіна)

Головне — здоровим бути

Головне — здоровим бути —
Це потрібно всім збагнути!
Бо як є здоров’я й сила,
То весь світ людині милий.
Й думка в неї веселенька,
І тоді вона жвавенька.
Все їй хочеться робити,
І сміятись, і радіти.
А як тільки захворіє —
Зразу й сонечко тускніє.
Тому це запам’ятай
Й про своє здоров’я дбай!

Про здоров'я

Хто здоров’я не цінує,
В того вибору нема:
Або він життя змарнує,
Або те його злама.
Ну, а хто здоров’ям важить,
До краплинки зберіга,
Той вам з радістю покаже,
Де черпається снага!

***

Хто здоровий, той сміється,
Все йому в житті вдається,
Радість б'ється в нім щоднини
Це ж чудово для людини!
Хто здоровий, той не плаче,
Жде його в житті удача.
Він уміє працювати,
Вчитись і відпочивати.
Хто здоровий — не сумує,
Над загадками мудрує,
Він сміливо в світ іде
Й за собою всіх веде.
Бо здоров'я — це прекрасно,
Здорово, чудово, ясно!
І доступні для людини
Всі дороги і стежини!

Вірші про спорт і фізкультуру для дітей

«…Здоровий жебрак щасливіший за хворого короля», — писав Артур Шопенгауер. І справді, щастя починається з тілесного та духовного здоров’я. Завжди мати вигляд на всі 100 %, почуватися впевнено і щасливо допоможе спорт. Читай дитячі вірші про фізкультуру, обирай активне заняття до душі та пам’ятай: життя — це рух!

О Спорт! Ти — мир!

Несеш ти радість, щастя й мир,
Немов ріка — весняні води.
Під покривалом твоїх крил
Племена дружать і народи.
На ґрунті дружби і змагань
Фонтаном б’ють джерела чисті.
І п’ють ту воду без вагань,
І немічні і мускулисті.
То ж на вустах твоє ім’я
У місті, в чумі і в наметі.
О Спорт! Ти — мир і надбання
Усіх народів на планеті!
(П’єр де Кубертен)

***

Рух — це життя.
Він зміцнює здоров’я.
Клітинку кожну
Він зігріває кров’ю.
Без руху швидко
Стане кволим тіло.
Тож, склавши руки,
Не сиди без діла!
О спорт! О спорт!
Це просто клас!
Дружіть із ним завжди.
Здоров’я, юність, силу дасть
І творчої снаги!

Гусак

Наш гусак піднявсь на кладку,
Став, як завше, на зарядку.
Повернувся вліво, вправо,
Чітко робить вільні вправи.
От зробив гусак зарядку
Та й у річку — бух із кладки! —
Миє крила, чистить лапки.
Каже качур: «Так-так-так,
Фізкультурник наш гусак!»
(Михайло Стельмах)

***

Сонце світить всім тепленько,
Ми промінчики маленькі.
Любимо змагатись,
В спортивні ігри гратись!

***

Дощик крапає рясненько,
Ми краплиночки маленькі.
Дружні ми та дужі,
До спорту не байдужі!

Дитячі вірші про здоровий спосіб життя

Пробігтися босоніж вранішньою росою, поїхати на пікнік за місто, організувати сімейну велопрогулянку — хіба не чудові плани на найближчі вихідні? Наші звички та вподобання впливають на якість життя. Хе-е-ей! Хто тут хоче бути здоровим? Мерщій читати поезію про здоровий спосіб життя та черпати ідеї для зміцнення імунної системи.

А як здоров’я зберегти?

Будь розумниця, дитинко,
І здоров’я бережи.
У кишені май хустинку
Й слів поганих не кажи.
Руки з милом мий щоденно
Після гри і до їди.
Та життя сприймай натхненно,
Будь здоровою завжди!

Як думав Василько...

Думав Вася, Танін брат,
Щоб здоровим стати,
Треба їсти — все підряд
І побільше спати.
Так Василько і робив,
Враз, як прокидався,
Щось жував він, їв і їв,
Просто — запихався.
Став гладкий — не підбіжить!
Та і йти не може...
Як такому в світі жить,
Хто тут допоможе?

Як думала Оленка...

Думала Оленка так: щоб здоров’я мати,
Треба їсти їй буряк, пити чай із м’яти,
Їсти супчики й борщі, вареники з сиром,
І котлетки, й вергунці, але знати міру.
Прокидатись на зорі, зарядку робити,
Помагати у дворі, з дітьми в мирі жити.
Ще трудитися щодень, волю гартувати,
І завжди співать пісень, словом, не тужити!
Чемні говорить слова та людей вітати,
Добрії робить діла, менших захищати.

На зарядку

В качки двадцять каченят —
Поставали всі у ряд.
Повела вона до ставу
Всю компанію пискляву.
Кожний ранок для порядку
Роблять уті фіззарядку.
Раз, два, три, чотири, п'ять —
Починаємо пірнать.
(Вадим Крищенко)

Немає коментарів:

Дописати коментар